MÜŞTERİNİN ŞUBESİNİ DEĞİŞTİR
1. Adım
Müşterinin şubesini değiştirmek için üst bölümdeki işlem menülerinden “Tanımlamalar” → “Müşteri Şubesini Değiştir” tıklayınız.
2. Adım
Açılan Pencerede Öncelikle Şubesini değiştirmek istediğiniz müşterinin seçimini yapınız. Daha sonra müşteriyi hangi şubeye taşımak istiyorsanız o şubeyi seçiniz.
3. Adım
Şubesini değiştirmek istediğiniz müşteriyi seçiniz. Kutucuğa müşterinin ismini yazarak aramada yapabilirsiniz.
İpucu: Müşteri sizin şubenize ait değilse karşınıza “Seçtiğiniz müşteri farklı şubede tanımlı! Devam Etmek İstediğinize Emin misiniz?” diye uyarı çıkacaktır. “Yes” tuşuna basarak devam edebilirsiniz.
4. Adım
Müşteriyi transfer etmek istediğiniz şubeyi seçiniz.
5. Adım
Müşteri ve şube seçimini yaptıktan sonra “Müşteriyi Bu Şubeye Taşı” tuşuna basarak aktarımı gerçekleştirebilirsiniz.