Satış Sonrası Hizmetler
1. Adım
Yeni bir Satış Sonrası Hizmet görüşmesi oluşturmak için “Anasayfa”da “İşlemler” alanı altında yer alan “Ssh Görüşmeleri” butonuna tıklayınız.
2. Adım
Satış sonrası veya işlem sonrası aranmasını istediğiniz müşteri için kart oluşturmamız gerekiyor. Sol üst kısımda bulunan “+ Ekle” tuşuna basınız veya ekranın herhangi bir yerinde sağ tıklayıp “Yeni Görüşme” tuşuna tıklayınız.
3. Adım
Açılan pencerede sol üst taraftaki arama kutucuğunu kullanarak İşlem yapmak istediğiniz kişiyi bulunuz, ardından çift tıklayarak müşteriyi seçiniz.
4. Adım
Kategori, durum ve konu bölümünü doldurunuz. Arama yapmak istediğiniz görev tarihini sağ üstten doldurunuz ve dilerseniz öncelik düzeyini 1’den 5’e kadar puanlayınız. Son olarak aramayı kimin gerçekleştirmesini istiyorsanız “Atanan kullanıcı” bölümünden kullanıcıyı seçiniz.
5. Adım
Sağ taraftaki “+” ikonuna basınız. Müşteri ile gerçekleştirdiğiniz görüşmeyi burayı yazınız ve ardından ”✓” tuşuna basıp kaydediniz. Görüşme sonrasında durum kısmında güncelleme yapabilirsiniz.
İpucu: Yaptığımız telefon görüşmeye istinaden tekrar görüşme yapmak istiyorsanız görev tarihini güncelleyiniz.
İpucu: Ulaşamadığınız müşteriler için “Arandı, ulaşılamadı” yazısının üstüne tıklarsanız alan otomatik olarak dolacaktır.