Klinik Yönetim Sistemi Nedir ve Neden Önemlidir?
Klinik Yönetim Sistemi, kliniklerin operasyonlarını düzenlemelerine ve sağlık hizmetlerini daha iyi sunmalarına yardımcı olan yazılımdır. Tipik bir klinik iş akışı aşağıdakileri içerir.
- Hasta, klinikte çalışan bir doktordan randevusunu alır.
- Ziyaret sırasında hasta verilerinin kaydı yapılır.
- Doktor hastayla tanışır muayene olur. Teşhis ve tedavi süreci başlar.
Kliniklerin dinamik çalışması, çok sayıda tekrar eden çalışmayı, veri üretimini, kayıt tutmayı ve çeşitli uyumluluk politikalarına bağlı kalmayı içerir. Klinik yönetim sistemi, operasyonları hem hastalar hem de personel için verimli ve sorunsuz hale getiren çeşitli işlevlerin ve süreçlerin entegre edilmesini sağlar.
Klinik Yönetim Sistemi, sağlık hizmeti verirken merkezi yönetimi ve tutarlılığı destekler. Şubeli klinikler için sistem, tüm şubelerin yönetiminin merkezileştirilmesine yardımcı olur, operasyonları tekdüze hale getirir ve sağlık hizmeti sunumunun kalitesini tutarlı kılar.
Randevu almayı kolaylaştırır. Yazılım, randevu almayı, planlamayı ve yeniden planlamayı basit ve kullanışlı hale getirir. .
Ön muhasebeyi destekler. Faturalandırma ve muhasebe gereksinimlerinin doğru bir şekilde tutulmasını destekler ve finansal alışverişlerin şeffaf, temiz, hatasız kaydını sağlar.
Doğru ve güvenli veri yönetimi. Kliniklerde tekrarlı hasta, hastanelerden daha yüksektir ve çok fazla veri üretirler. Hastaların yazılıma kaydedilmesi gerekir. Klinikler, ileride başvurmak üzere hastaların sağlık kayıtlarını saklayabilir. Bulut bilişim teknolojileriyle desteklenen sistem, çok sayıda elektronik sağlık kaydının kolay ve hatasız saklanmasını destekler. Kiba Yazılım, küresel standarttaki veri güvenliği teknolojilerine yatırım yapmaktadır. Bu nedenle, hasta kayıtları da dahil olmak üzere bir klinikteki tüm verilerin dijitalleştirilmesi, verilerin güvenli ve emniyetli bir şekilde saklanmasını destekler.
Operasyonel verimliliği artırır . Klinik Yönetim Sistemi, sağlık merkezinin verimliliğini artırır.
İletişimi kolaylaştırır. Bir klinik, hatırlatmalar ve uyarılar dahil olmak üzere departmanlar arası ve paydaşlar arası çeşitli düzeylerde ve derecelerde iletişimi yönetmelidir. Klinik yönetim sistemleri gibi dijital teknolojiler, iletişimin kolay ve zamanında gerçekleşmesini sağlar.
Klinik Yönetim Sistemi
KIBA EstIQ ile kliniğinizi yönetin. EstIQ Doktor klinik yönetimi ve hasta takibi için tasarlandı. EstIQ ile randevularınızı düzenleyin. KIBA EstIQ Doktor uyumlu ios/android uygulamanızla randevularınıza cebinizden ulaşın. Hasta carilerini takip edin, tahsilat ve ödeme işlemlerini yapın, borçlu hastaları listeleyin. Ve daha bir çoğu…