Hizmet Reçete Tanımlama
1.Adım
Sisteme yeni bir hizmet reçetesi tanımlamak için “Anasayfa”da, “Tanımlamalar” alanı altında yer alan “Hizmet Tanımı” butonuna tıklayın.
2.Adım
Açılan pencerede tanımlı hizmetler gelecektir. Hizmette kullanılan ve stoktan düşülmesi gereken ürünler varsa, hizmete çift tıklayıp açıyoruz.
3.Adım
Eğer hizmetinizde kullanılan ve stoktan düşülmesi gereken ürün/ürünler varsa üst sekmelerde yer alan “Reçeteler” sekmesine tıklayın, sonra “Seansta Stoktan Düşülebilecek Ürünler” sekmesine tıklayın.
4.Adım
“Yeni Satır Eklemek İçin Buraya Tıklayınız” seçeneğine tıklayın, sonra ilk kutucuğun yanındaki üzerinde üç nokta bulunan butonuna tıklayarak ürün arama penceresini açın.
5.Adım
Ürünler listesinden bu hizmet uygulanırken kullanılacak ürünü sol alt kutucuğa yazın, sonra büyüteç ikonu bulunan butona tıklayın veya liste üzerinden kullanılacak ürünü seçin.
6.Adım
Ürünü seçtikten sonra Tamam butonuna tıklayın veya ürüne çift tıklayın.
7.Adım
Ürünün seansta ne kadar kullanılacağının bilgisini girin ve Enter tuşuna basın. Burada gireceğiniz miktar seans tamamlandıktan sonra stoktan düşülecektir.
İpucu: Burada belirlemiş olduğunuz kullanım miktarını seans kullanımı eklerken değiştirebilirsiniz.
8.Adım
Kayıt bir alt satıra geçtikten sonra varsa diğer ürünleri de ekleyin, sonra Tamam butonuna tıklayarak yeni hizmet girişi işlemini tamamlayın.
Bu Bölümdeki Makaleler:
Hizmetleri sisteme nasıl ekleyebilirim?
Hizmetleri Nasıl Düzeltebilirim?
Hizmeti Nasıl Pasif Duruma Getirebilirim?
Ürünleri sisteme nasıl ekleyebilirim?
Kayıtlı ürünü nasıl düzenleyebilirim?
Paketleri sisteme nasıl ekleyebilirim?
Tanımlı Paket Nasıl Düzenlenir?
Paket Nasıl Pasif Hale Getirilir?